Становлення особистості дитини починається з її народження - в цей період навчанням і вихованням малюка займається мама. Наше завдання, після приходу дитини в дитячий садок, продовжити цей процес. Батьки приводять до нас дітей, щоб ми не тільки навчили їх рахувати,правильно розмовляти, але й розвинули творчу особистість. Малювання можна порівняти з дидактичною грою. А чомуб і ні ? на заняттях по малюванню ми закріплюємо основні сенсорні уявлення (колір фарби, пензлик м'який чи жорсткий, токий чи товстий і т.д.); розвиваємо уяву та вміння ставить перед собою завдання. «Яким пензликом ми будемо малювати фон? Товстим чи тонким?». Дитина, яка уже багато малювала, знає, що фон краще робити товстим пензликом - це швидше. А тонким краще малювати дрібні деталі очі, рот, ніс. Чим не дидактична гра? Загально прийнята думка - дитина в дошкільному закладі повинна навчитися рахувати, писати, читати, логічно мислити і зовсім не важливо, якщо вона не вміє малювати дерева, не може уявити собі відтінки весняного неба чи розповісти про узори і кольори народних розписів і костюмів.
А між іншим...Леонардо да Вінчі був не тільки великим математиком і винахідником, але й великим художником. Закони Ньютона люди знають, а те, що він першим створив класифікацію кольору, не знає майже ніхто. Гете писав вірші, але він же створив круг кольорів, яким до цих пір користуються художники та мистецтвознавці. А формування всесторонньо розвинутої особистості, як ми уже казали, починається з раннього дитинства. Отже в дошкільному закладі така робота повинна починатися з молодшої групи, а то й раніше. Ігнорувати необхідність виховання гармошйно розвиненої і творчої особистості не варто.
Знання малюкам необхідно давати в системі, і в цю систему обов'язково повинно входити малювання, особливо малювання нетрадиційними техніками. Необхідно лише спробувати, і ви самі станете отримувати насолоду від процесу малювання. Спробуйте техніку малювання поролоном, і вона вразить вас «об'ємними» формами.
Я вже не кажу про малювання руками:між іншим, діти від цього отримують багато гарних емоцій. А з яким захватом діти показують свої роботи батькам, при цьому ні одна із них не спутає свою роботу з роботою іншої дитини. Дитина розповідає мамі чи татові, як вона малювала і що. Пяроводити заняття на початковому етапі рекомендується тільки індивідуально - для отримання найкращого результату - згодом можна об'єднувати малюків по двоє - троє (в залежності від особливостей кожного малюка).
Становлення особистості дитини починається з її народження - в цей період навчанням і вихованням малюка займається мама. Наше завдання, після приходу дитини в дитячий садок, продовжити цей процес. Батьки приводять до нас дітей, щоб ми не тільки навчили їх рахувати,правильно розмовляти, але й розвинули творчу особистість. Малювання можна порівняти з дидактичною грою. А чомуб і ні ? на заняттях по малюванню ми закріплюємо основні сенсорні уявлення (колір фарби, пензлик м'який чи жорсткий, токий чи товстий і т.д.); розвиваємо уяву та вміння ставить перед собою завдання. «Яким пензликом ми будемо малювати фон? Товстим чи тонким?». Дитина, яка уже багато малювала, знає, що фон краще робити товстим пензликом - це швидше. А тонким краще малювати дрібні деталі очі, рот, ніс. Чим не дидактична гра? Загально прийнята думка - дитина в дошкільному закладі повинна навчитися рахувати, писати, читати, логічно мислити і зовсім не важливо, якщо вона не вміє малювати дерева, не може уявити собі відтінки весняного неба чи розповісти про узори і кольори народних розписів і костюмів.
А між іншим...Леонардо да Вінчі був не тільки великим математиком і винахідником, але й великим художником. Закони Ньютона люди знають, а те, що він першим створив класифікацію кольору, не знає майже ніхто. Гете писав вірші, але він же створив круг кольорів, яким до цих пір користуються художники та мистецтвознавці. А формування всесторонньо розвинутої особистості, як ми уже казали, починається з раннього дитинства. Отже в дошкільному закладі така робота повинна починатися з молодшої групи, а то й раніше. Ігнорувати необхідність виховання гармошйно розвиненої і творчої особистості не варто.
Знання малюкам необхідно давати в системі, і в цю систему обов'язково повинно входити малювання, особливо малювання нетрадиційними техніками. Необхідно лише спробувати, і ви самі станете отримувати насолоду від процесу малювання. Спробуйте техніку малювання поролоном, і вона вразить вас «об'ємними» формами.
Я вже не кажу про малювання руками:між іншим, діти від цього отримують багато гарних емоцій. А з яким захватом діти показують свої роботи батькам, при цьому ні одна із них не спутає свою роботу з роботою іншої дитини. Дитина розповідає мамі чи татові, як вона малювала і що. Пяроводити заняття на початковому етапі рекомендується тільки індивідуально - для отримання найкращого результату - згодом можна об'єднувати малюків по двоє - троє (в залежності від особливостей кожного малюка).
Комментариев нет:
Отправить комментарий